Hejsan!

Idag har de inte hänt mycket, har varit ute i det fina vädret jag och mina fina söner=) Sambon jobbade till 21.30 så vi fick hitta på nått skoj själva. Vi var i lekparken och gungade, var bort till Ulla en sväng o drack cappucino =) Gottit. Sen gick vi hem o käka, mamma och mia höll oss sällskap. När pojkarna somnat och dem gått hem så storstädade jag lägenheten. Imorgon sägs det bli ca 15-18 grader varmt=D åååh äntligen är våren här. I LOVE IT! =) Trodde de va tivoli i nacksta imorgon, men verkar inte bli så, man får hitta på nått annat kul istället. Kan ju inte missa det fin fina vädret, måste passa på å njuta :) Nää nu ska jag hålla Nisse sällskap innan john blund kallar!

Förstår inte hur vissa tänker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0