Nu var det längesen igen.

Nu var det länge sen igen som jag skrev. Vi har haft fullt upp här hemm med årets vinterkräksjuka.. Alla vi åkte på det, inklusive Lucas så det blev dropp och inläggning i 2 dygn. Nu tyckte dom att vi skulle skaffa klippkort på avd 44. -_-
Jag älskar min familj så grymt mycket. Vad hade jag varit utan er? Ju mer vi får gå igenom tillsammans jag och nisse ju närmare kommer vi varandra.. Och det är en hel del på både gott och ont.. Nu sitter Lucas här i min famn och äter på sina fingrar. Det är tydligen godare än vällingen som han inte riktigt kommit igång med sen magsjukan förra torsdagen... Pontus jag och Nisse repade oss på 12-24 tim men Lucas är inte ok än.. Lillstackarn.. Pontus har varit på dagis igår o idag. Premiär då han varit borta i en månad. Men han blev väldigt lessen när vi lämnade honom, då vi har varit tvungen att lämna honom hos div personer medans lucas låg inne =( Det är klart sånt känns  för honom. Jaja nä nu ska jag gå på affärn och köpa grönsaker, gräddfil och tacossås eftersom vi ska äta tacos. Mumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0