Hallojsan

Sara ville att jag skulle börja blogga igen så jag gör det :)

Idag har jag och Pontus varit hos farmor och hälsat på =) Mysigt mysigt=) Men hon är verkligen inte i bra skick nu :( Tycker
så himla synd om henne. Hon har blivit så mager.
När vi kom hem så gick vi upp till Sara, Seb o Stefan. Jag Lucas o Pontus, det är alltid lika mysigt att vara med Sara=)
Hon är så glad o mysig, tycker verkligen bra om den tjejen o vi har så mycket gemensamt. Inte bara barnen utan mycket
mycket annat oxå :) Vi satt o surrade o drack kaffe. Sen kom dess o thea upp en sväng oxå. Pontus o Thea lekte på slutet =)
Hade jätte mysigt där uppe, vi var där ett bra tag. Och imorgon ska vi träffas igen. =) Surra och dricka kaffe o bara vara! Det är så skönt att träffat en tjej man kan vara sig själv med, o bara sitta rakt upp o ner o vara tyst utan att det blir en pinsam tystnad. Det blir det inte här iallafall =)
Fick en massa kläder av henne till Pontus och Lucas. Tack så mycket för dem :)
Ja och snart flyttar vi till långholmen, en port ifrån sara o seb :) Trevligt trevligt.
Flyttar den 1 september o jag har inte packat en kartong ännu. Börjar få lite smått panik..
Men ja ska hämta kartongerna ja har hos glenn imorgon och gå på affären o köpa dem jag har sparat undan där.
De får räcka hoppas jag!
Nä nu ska jag sussa jag. Nu ska de inte dröja lika länge innan jag bloggar igen, jag lovar ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

JA!! Sandra har bloggat!! Jag ska SKRIKA ut det i min blogg=) haha nejdå men det är stort! :P



Tack för en underbar dag, vi ses i morgon! :)



Storkram

2009-08-04 @ 22:35:00
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0