Hejsan!

Idag vaknade min äldsta son mitt i natta o ville icke somna om. Så han väckte hela familjen o vi klev upp.. Klocka 5 i halv 5... Haha snacka om  död. Ja ja, vi har städat o grejat på här ialf :) skönt att de blir gjort. Faan Faan Faan snart flyttar vi o ja
 har bara packat 3 kartonger. Börjar få panik!!!! Men de är tur jag har min underbara familj o mina få men helt underbara vänner! Ni vet vilka ni är! Dock träffar jag inte många av dem längre, men är så otroligt glad att jag mött en väldigt underbar tjej i mitt liv  SARA! 
 Just nu är Nisse påväg på jobbet.. Gud vad jag längtar tills jag kommer ut o får göra någonting. Min plan är att komma in på omvårdnadsprogrammet i januari på KOMVUX. Jag hoppas så innerligt att jaa komemr in där. Börjar bli lite smått less på att gå hemma nu, efter över 2 år. Men kan ju inte förneka att det är otroligt mysigt att vara hemma med 2 små skatter oxå. Men det är den här sociala biten man saknar. Samt egentid, det är en brist vara för mig...tyvärr.. =/ Men men, de hinns med det oxå.

Ska träffa söta Seb o Sara idag:) Ska bli skojigt.
Men guud så varmt det är nu.. huvva.. Håller på att flyta bort
Nää nu har ja inte tid o sitta här mer, måste skuras golv!
Höres!

Sandra.

                                                      Lulle:)


                                             Pontus bakar med mamma

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Nämen nu höll jag på att svimma när jag såg att du skrivit yttligare ett inlägg=) Bra gumman!!



Kramkram

2009-08-11 @ 21:48:04
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej.

Jag vet om det där med kattlådan, vägrade byta överhuvudtaget i början, men nu gör jag det i bland..

Är jättenoga med att tvätta händerna efteråt, det stod att man skulle vara det, så jag kör på det ..

Jag vill oxå ses nått framöver, blir ledig f.rom 3/11 så ..

kram

2009-10-18 @ 14:57:22
URL: http://emfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0