Hejsan!

Lucas börjar återhämta sig mer o mer, imorgon ska vi väga honom på bvc, han förlorade ju nästan 800 gram av uttorkningen.. Men han gick upp 400 gram av droppet, när dom sen tog bort det innan han kom igång med maten så gick han ner 250gram.. Så jag vet inte vad han kan tänkas väga imorgon.. Innan allt det här startade så vägde han 7205gram för prick 2 veckor sedan.. Men vi har pylsat i honom kraftigare välling, pureer och så vidare, så jag hoppas han väger samma eller tom lite mer.. Jag känner mig så ensamen, känns som om ingen vill umgås med mig/oss... Har inte många kompisar alls, som överhuvudtaget hör av sig.. Den jag umgås mest med och är så glad att jag har är min mamma.. Men tyvärr så är det ju inte som en riktig tjejkompis i min egen ålder... =( Alla jag försöker umgås med har alltid annat att göra, Blir så less.. skulle det vara såhär när man fick barn? Alla mina kompisar innan ja väntar Pontus var sååå glada osv.. När han föddes så hade jag kontakt med typ 3st av alla min sk vänner.... Ååh jag vill ha nån att kunna prata med, känna mig som en tjej o inte bara en mamma...
Förlåt att jag bara gnäller... =)
Nu ska jag gå och ta upp Pontus ur badet, där han sitter med pappa

Här är Lucas på sjukhuset...
:(

Kommentarer
Postat av: gina

hejhej... du är inte ensammen... du får ju kanske ta steget jag vet precis hur du känner varit i den sitsen många ggr..det är att man som kompis inte vill vara påfrestande och är rädd för att du ska tycka det är jobbigt...hör av dig så kan vi hitta på något eller om du bara vill prata jag finns här borta ja du vet huset nedanför statoil typ..på A

=) kram på dig och kom ihåg att du inte är ensam..

2009-03-10 @ 23:22:39
URL: http://giina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej..

Jag försöker hålla kontakten med dig, men när jag väl får tag på dig så har du inte tid, DET förstår jag helt och fullt, för jag kan tänka mig att det är hektiskt med 2 små knoddar, men du säger oxå att du ska ringa upp, men de gör du inte, inte ett sms, ingenting..

Jag Saknar verkligen att umgås med dig, för det som vi haft, har jag inte hittat med någon annan..

Men som sagt, du får gärna ringa mig oxå...

Ha det så bra, och hälsa grabbarna från mig =)

2009-03-13 @ 18:21:04
Postat av: Fia

Hej hej! Vi skulle ju ses men de har ju alltid varit nånting.. antingen med Jack eller med dina små knoppar :P men ja måste ta fingrarna ur arslet och ta mig till bredsand någon dag framöver =) skulle vara trevligt!! Hör av dig =) kram Zofia

2009-03-23 @ 19:23:32
URL: http://zofiaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0