Lååångfredag.

Hejsan! Idag är de långfredag, o de märks redan. Här klev vi upp vid kvart i fem o klockan går som sirap haha:) Pontus sov dock till klockan nästan var halv nio, ja var fett avundsjuk HAHA! Nerå skämtosido.

Det vart en tuff dag igår för mitt lilla troll :) Han var ju ute o gick påskkärring med Ulla, fanny isabelle, Carina jocke mig o Lucas. Dom var såå fina :D Både Lucas o Pontus, jocke o Fanny var utklädda :) Dock somnade Lucas mitt upp iallt, men han hann med å påska för momma ialf:) Var mycket mysigt, förutom regnet som kom på slutet o gjorde godisarna blöta :(

Idag händer inte så mycket, ska väl vara hemma (som vanligt) ;P. Går väl ut med boysen på eftermiddan.
Imorgon vet ja inte vem vi ska va med, eller vart. Kanske blir att vi bara är hemma. Ska jag isåfall laga inbakad fläskfilé,(smördegsinbakad, med vitlöksost) MUMMS!!:)
Är inte riktig påskmiddag, men är så le julmatsbordet. Så då är det godare o äta det man gillar:)

Var lite deppig sist ja skrev, men så är det ibland. Är lite le på att alltid gå hemma här, skulle va skönt o kunna umgås med andra oxå, men förhoppningsvis blir de bättre de med så småningom. ;)

Jag älskar mina barn mer än allt annat på denna jord!! <3 Vad skulle jag göra utan er??

Nu går ja o längtar o funderar på om och när ja kommer in, om ja kommer in på skolan!! HÅLL TUMMAR O TÅR FÖR MIG SNÄLLA!!!


Pontus och Lucas innan dem gick ut o påska



Tyckte den här bilden blev så söt trotts nappen:P



Lucas i storebrors morgonrock efter badet, han tyckte den var såå skön:)

Nej nu ska jag gå o vara social med mina barn, leka lite med dem o sen ska jag städa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0