nu var de längesen igen....

MEN... jag ska försöka bli bättre på o upptadera, men det händer saker hela dagarna så man har knappt en minut över o sitta vid den här burken. Men nu har ja tid då gubben o mina söta små änglar sover *peppar peppar*.

Lucas vaknar före sex varje morgon, någon måste ju väcka tuppen oxå xD :P.
Annars händer det inte så mycket i övrigt, men är dock ändå full rulle här hela dagarna på mina söner hehe.
Pontus har fått en storsäng nu, då vi blev av med den han skulle ha. Men han är så glad så för den :) en fullstor vuxen säng med brädor runt om. Är lite trångt på rummet med de duger gott åt dem :)

Idag har vi fått en soffa (3+2) :) Tack mamma!!
Vid fem tiden for ja in till stan o käkade tacos o glass till efterätt med Catties! Mums för mat o lite egentid :P

Imorgon är det inget planerat, ska ev till kvissle o handla välling, men Nisse jobbar så får bli när han slutar. Annars lär man vara ute med pojkarna o låta dem leka lite i den lilla snön som finns=)

Igår så sa pontus till mig att han var kär i mig o ville gifta sig med mig :D <3 han är för go lille vännen:)
O lucas han suger åt sig som en svamp efter pontus o lär sig allt o fort. Klättrar värre än värsta apan. Hans nya smeknamn är hoodini! Han lyckas med allt.

Det går tex inte att ha bara t-shirt på honom längre då han genast tar av sig blöjan så fort han får chansen! Så här är det body eller bodysuits som gäller nu, då vi helst vill slippa nån otäck överraskning nån morgon i hans säng ;) haha.

Nä nu ska jag gå o sova, får se om ja hinner med något inlägg imorrn :)

Kramar till er där ute (om de är nån som orkar följa denna tråkiga blogg som blir updt en gång i kvartalet typ;)
men SKA bli bättre ;) )
Ps här kommr lite bilder:)



Mina fina o rena söner innan badet ;)


Pontus tvärslocknade på golvet, men det blir
så då man har en lillebror som väcker en kl 05.30.


Lucas sjunger o gör rörelserna till imsevimse spindel:)


Kommentarer
Postat av: Dess

fy för priserna på ersättningen i kvissle! hoppasinte vällingen är lika dyr!



Roligt att hitta din blogg=)

2010-03-20 @ 07:35:25
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej. roligt med mammabloggar och roligt du tittade förbi =) Jag tycker du gav ett bra förslag om babysitter. Snällt gjort.

2010-03-22 @ 17:58:47
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej, roligt att du tittade förbi. Jag och emma väntar vårt första barn tillsammans, har inte haft barn tidigare. Läs lite om ultraljudet som finns i kategorierna om du inte har hunnit göra det ännu! :) Hur ser onsdagen ut för dig?

2010-03-24 @ 13:21:46
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0