Skärtorsdagen

Idag är det skärtorsdagen å det innebär massa påsk käringar och gubbar, mina små troll ska oxå gå ut å påska idag, men mitt krav är att dem ska ge bort teckningar för att få ta emot nått, för att bara gå ut å tigga är inte okej, man ger bort en teckning å önskar andra glad påsk, och har man då tur kanske man kan få några karameller eller ett äpple, men de e inget krav :-)

Ska först en sväng till Matfors o min gamla klasskamrat :) Mia ska hämta en kisse katt där. I helgen blir det lugnt då Nisse jobbar hela helgen lång, så vi kanske våldgästar oss in hos mamma ;) pojkarna ser fram emot påskharens entré vilket ja förstår då det vankas skattjakt ;)

Måste bara få dela av mig av en konversation igår :-P
Pojkarna står å kliar mig på ryggen i badrummet när vi ska borsts tänderna.
Lucas; mamma vad du är röd på ryggen?!
Pontus; nä de är hon väl inte, hon är bara tjock!

Hahha ja fet vet ja redan hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0