20 dec 2012

Nu var det på tok för länge sen jag skrev här igen. Vad gör vi då? Inte så mkt, förbereder inför julen ungefär :-) imorgon ska vi åka å köpa julklappar, jag å Nisse :-) det ska bli kul. Barnen är väldigt förväntansfulla och spända inför julaftonen :-) Som det ska vara med andra ord :)

Förra veckan var det lucia och det var väldigt mysigt, tråkigt dock stt de var samma tid på deras olika dagisar då man gärna velat se båda två, menvi löste det bra ändå tycker jag. Med Pontus var pappa o Momma, med Lucas var moster Mia å jag. Blev många fina kort, dock de från Pontus har ja inte på min tele ännu. Dagen efter bakade vi pepparkakor, jag pojkarna mamma och Freja :) de var riktigt mysigt det å många fina blev det. Några dar senare skulle jag ge mig på å göra ett pepparkakshus. Det gick inte så bra då jag e så fruktansvärt klantig som vi vet så de gick sönder å jag var vansinnig. :-/ men men får ta nya tag tills nästa år :-)

Vi har flyttat till större och trivs superbra, det blev ju bara sisådär 24 kvm större :) nä nu ska jag klä på barnen å gå ut i snön en stund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0